Curriculumaren inguruan, gaurkoan Aingeru irakasleak hurrengoa proposatu digu: bi irakurgai irakurtzea, bai gaia hobeto ulertzeko eta baita beste ariketak hoberen egitearren, ondoren mailakatutako taula bat gelan betetzea, eta azkenik, Curriculum kontzeptuaren definizio pertsonala ematea.
Irakurgaiei dagokionez, lehenengoak curriculum ezkutuari buruz hitz egiten du –El curriculum oculto visual: aprender a obedecer a través de la imagen– eta ikasleek curriculumean ageri ez diren zenbait balore edo ikaskuntza ikasi ditzaketela dio. Gainera, María Acaso-k eta Silvia Nuere-k diote ikasitako balore hauek curriculumean ageri izango balira, ikasleek ez lituzketela hain ondo barneratuko. Izan ere, hura baita Curriculum ezkutuak duen alde ona: ezagutza transmititzeko oso tresna eraginkorra dela.
Bigarrenak, aldiz, Curriculuma izenpean kontzeptu hura bera definitzea zein zaila den azpimarratzen digu. Izan ere, Curriculumak edukiei buruzko informazioa biltzen du, baita baliabide diadktikoei, ebaluazioari eta metodologiari buruzkoa, eta dokumentu ofiziala dela dio.
Irakurgaiek diotena ulertu ondoren edo behintzat huraxe saiatu ondoren, taula bat burutu dugu eta azkenik nik Curriculum kontzeptuaren definizio pertsonala emango dut, honen konplexitatea, nola ez, kontuan izanik. Curriculuma, beraz, honela definituko nuke nik: irakasleek euren geletan aplikatzen duten dokumentu ofiziala, zeinek landu beharreko eduki zein metodologia eta baliabideak kontuan hartzen dituen.
Hurrengora arte!
Bigarrenak, aldiz, Curriculuma izenpean kontzeptu hura bera definitzea zein zaila den azpimarratzen digu. Izan ere, Curriculumak edukiei buruzko informazioa biltzen du, baita baliabide diadktikoei, ebaluazioari eta metodologiari buruzkoa, eta dokumentu ofiziala dela dio.
Irakurgaiek diotena ulertu ondoren edo behintzat huraxe saiatu ondoren, taula bat burutu dugu eta azkenik nik Curriculum kontzeptuaren definizio pertsonala emango dut, honen konplexitatea, nola ez, kontuan izanik. Curriculuma, beraz, honela definituko nuke nik: irakasleek euren geletan aplikatzen duten dokumentu ofiziala, zeinek landu beharreko eduki zein metodologia eta baliabideak kontuan hartzen dituen.
Hurrengora arte!

No hay comentarios:
Publicar un comentario